Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

D-SMART HD MODÜL

Nereden Yazdırıldığı: D-Smart
Kategori: HD-Smart Cihazları & Markalar ve Yazılımları
Forum Adı: HD-Smart CİHAZLARI
Forum Tanımlaması: Next & NextStar - Sunny - Goldmaster - Botech - Beko - Arçelik (HD-smart Cihazları hakkında bilgi)
URL: https://www.smartabonelik.com/dsmart/forum_posts.asp?TID=1694
Tarih: 17-Kasım-18 Saat 03:03


Konu: D-SMART HD MODÜL
Mesajı Yazan: bayfaba
Konu: D-SMART HD MODÜL
Mesaj Tarihi: 23-Nisan-11 Saat 18:06

Yerleşik DVB S2 uydu alıcıya sahip bir led tv kullanıcısı olarak tabi hakkım olduğunu düşündüğüm HD yayınları izleyebilmek için HD yayınları yayınlama hakkını elinde tutan dijital platformlardan, sahip olduğum tv'nin uydu cihazı barındırması özelliğini boşa çıkartmamak için sadece modül ile yayınları izlemeye imkan sunan D-SMART platformunu tercih ettim. Fakat benim aldığım dönemde benim gibi talihsiz olan diğer D-SMART Modül tercih eden arkadaşlar gibi benim de modülüm sorunlu gelmiş ve birtürlü aktivasyonunu yapamamanın sıkıntısını çekmekteyim. Defalarca müşteri hizmetleri ile görüşülerek sinyal yenileme gönderme vs gibi işlemlere rağmen açılmayan modül (bu kart bu modüle ait değil hatası vermesi sorunu) son olarak 22 NİSAN tarihinde yoğun uğraşlar veren bayimin yetkililerle görüşmesi sonucunda üretim kaynaklı bir hata olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. Burada bukadar uzun bir şekilde paylaşmamın sebebi konuyla ilgili sıkıntı yaşayan arkadaşları bilgilendirmek ve konunun devamını sağlayıp güzel bir paylaşım olmasını sağlamaktır. Moderatör arkadaşla zaten özelde konuşmuş bulunmaktayız ama istedik ki konu açılıp diğer herkesin de gelişmelerden haberdar olmasıdır.

UMARIM GELİŞMELER OLUMLU OLACAKTIR VE SİZİNLE PAYLAŞMAYA ÇALIŞACAĞIZ...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: DIGITAL05
Mesaj Tarihi: 23-Nisan-11 Saat 18:31
BİLGİ verdiğiniz için teşekürler aynı sorunu yaşayıp ne yapıcağını bilemeyenlere duyuruldu ama yazınızda bu tip olayla karşılaşan kişiler ne yapmalı siz nasıl bir yol izliyorsunuz bunu detaylı anlatmamışsınız bence birazda yolu anlatsanız

-------------
MODÜLLÜ ÜYELİKLER GELİŞTİRİLMELİDİR


Mesajı Yazan: bayfaba
Mesaj Tarihi: 23-Nisan-11 Saat 18:43
Zaten sorunum halen çözülemedi ki. Ürünü aldığımdan bu güne kadar olan gelişmeleri ve yaptıklarımı detaylandırma ihtiyacı duymadım çünkü ürün geldi yukarıdaki hata mesajını verdi ürünü aldığım bayi ile görüşmem çözüm olmadı ve çözümü d-smart müş. hizm. nin çözeceği söylendi bu çözüm dedikleri de şu sinyal gönderme veya yenileme olayı bu kadarını söylemek bu sorunu yaşayanlara pek bir getiri sağlamaz açıkçası. Bu işlemleri de daha fazla detaylandırmaya gerek duymadım çünkü sorun bu değildi. Şu anda bayinin üretici ile yaptığı görüşme sonucu imalattan kaynaklı bir sorun olduğu sonucuna ulaşıldığını da yukarıda belirttim sonuç olarak 25 nisan da çözümün tv üzerinden bir güncelleme ile mi yoksa modülün yenisi ile değiştirilerek mi çözüleceği bildirilecek (ki son kısımda gelişmeler umarım olumlu olur diyerek bunu kasdettim) ve bu bildirilene göre hareket edeceğimizi de söylemeye gerek yoktur heralde. Neyse yinede yardımcı olabilmek adına bu mesajı da gönderme ihtiyacı duydum. herkese kolay gelsin


Mesajı Yazan: Muhtar Rıza
Mesaj Tarihi: 23-Nisan-11 Saat 20:47
Sorundaki cevap olarak bence imalat hatası olduğuna göre değiştirilmesi gerekir derim.Tabiki daha başka sorunla detay olması apayrı bir yanıt getirebilir.Burada algılanan sadece imalat hatası söz konusuysa bence değiştirilmesi gerekir olarak düşünüyorum.


Mesajı Yazan: bayfaba
Mesaj Tarihi: 24-Nisan-11 Saat 14:27

Haklısın Muhtar Rıza fakat bence asıl sorun şurda ben D-Smart modülü 1 haftalık tatilini kızlarının yanında geçirecek olan kayınpeder ve kayınçom için -benim işte olduğum zamanlarda- hd kalitede filmlere vs baksınlar diye istemiştim, misafirlerimin yarısı gitti diğer yarısı da iki üç güne kadar gidecek fakat benim d-smart modülüm halen çalışmıyor hem bu noktada mağduriyet ne şekilde olursa olsun giderilemez hemde üyelik başlangıcım 21 nisan itibari ile başladı bakalım müşteri hizmetleri v.s. bu garanti kapsamındaki süreleri hesaplayıp ekleme yaparmı (ki genelde böyle şeyler hesaplanmaz nasıl olsa daha büyük bir sorununuz vardı ve bu sorun giderildi ya 3 - 5 günün hesabını niye yapıyosunuz olur) inşallah bu dediklerimden dolayı utandırırlar bizi büyüklüklüklerini gösterirler. (malüm büyüklüklerini sizin yaptığınız en küçük bir yanlışlıkta mesela kartı farklı bir cihaza takıp bloke ettiğinizde hemen gösteriyorlar ve büyük bir anlayışla(!) yeni kartı gönderiyorlar iş kendi hatalarına geldiğinde ne olacak göreceğiz)



Mesajı Yazan: hakan tunc
Mesaj Tarihi: 24-Nisan-11 Saat 14:45
modülü veren bayi bu konu hakkındaki görüşü nedir ve müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım benimsemelidirler müşteri mağdur olmamalı

-------------
SERİE A FUTBOL LİGİ SADECE D-SMART EURO FUTBOL HD/SD ve SMART 3D/HD'DE!!!



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat