Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

şikayet

Nereden Yazdırıldığı: D-Smart
Kategori: GENEL KONULAR VE YORUMLARINIZ
Forum Adı: D-Smart Görüşleriniz
Forum Tanımlaması: D-Smart hakkındaki görüşleriniz
URL: https://www.smartabonelik.com/dsmart/forum_posts.asp?TID=1851
Tarih: 14-Temmuz-20 Saat 10:45


Konu: şikayet
Mesajı Yazan: devrimb77
Konu: şikayet
Mesaj Tarihi: 06-Temmuz-11 Saat 11:35
2 yıl önce smart internet kampanyasına üye oldum. mart ayındaydı. 2 yıl sonra martta sözleşmemi bulamadım ama aradım. martta değil 9 mayısta bittiğini, tam o tarihte aramam gerektiğini söylediler. 9 mayısta yine aradım. iptal başvurusunda bulundum. 2 gün içinde döneceğiz dediler. 2 hafta sonra döndüler. mayıs faturasının tamamını da alarak mayıs sonunda kapatacaklarını söylediler. internet için ayrı bir başvuru yapmam gerekip gerekmediğini sordum. yuvarlak cevaplar verdiler. yapmana gerek yoku ima ettiler. ama şimdi 1-13 haziran internet faturası göndermişler. interneti mayıs sonunda değil 13 haziranda kapatmışlar ve o zamana kadarki ücreti de talep ediyorlar. defalarca aradım, mail attım, kimseye ulaşamadım. geri dönen olmadı. bu nasıl bir kurumsallık. resmen dolandırıcı bunlar. herkes bilsin de ona göre dsmartlı olsun...

-------------
DEVRİM



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Nasa-Mehmet
Mesaj Tarihi: 06-Temmuz-11 Saat 22:17
Orjinalini yazan: devrimb77

2 yıl önce smart internet kampanyasına üye oldum. mart ayındaydı. 2 yıl sonra martta sözleşmemi bulamadım ama aradım. martta değil 9 mayısta bittiğini, tam o tarihte aramam gerektiğini söylediler. 9 mayısta yine aradım. iptal başvurusunda bulundum. 2 gün içinde döneceğiz dediler. 2 hafta sonra döndüler. mayıs faturasının tamamını da alarak mayıs sonunda kapatacaklarını söylediler. internet için ayrı bir başvuru yapmam gerekip gerekmediğini sordum. yuvarlak cevaplar verdiler. yapmana gerek yoku ima ettiler. ama şimdi 1-13 haziran internet faturası göndermişler. interneti mayıs sonunda değil 13 haziranda kapatmışlar ve o zamana kadarki ücreti de talep ediyorlar. defalarca aradım, mail attım, kimseye ulaşamadım. geri dönen olmadı. bu nasıl bir kurumsallık. resmen dolandırıcı bunlar. herkes bilsin de ona göre dsmartlı olsun...

 
Öncelikle merhaba;
D-smart ailesine hoşgeldiniz.Katılımcılığınızı tüm konularda beklemekteyiz.Clap
 
Sorununuzu onlineye girerek extre alarak bilgilenmeniz gerekiyor.hizmet almanız neticesinde veri aktarımındaki yayın size ulaşıyorsa mutlaka hizmetin karşılığı sizden alınır.Fakat burada sorunun iç detayı olarak beyanlarınızdaki bedel hizmet almadan alınıyorsa mutlaka sorun çözülür.Bu işlemler içinde müşteri hizmetlerini arayarak sonuç almanızı öneriyorum.
Diğer taraftan kurumlar ve tedarikçi kuruluşlar üzerinden şikayet unsurları forum kurallarına aykırı olduğunu unutmamanızı isterim.Gerçi menfi istemlerde resmiyet kazanılması açısından istenilen şartlar ancak Müşteri hizmetleriyle yapacağınız görüşme ile sonlanır.
Temennim yola devam ederek hizmeti almanızdan yanayımdır.Sorunlar her zaman için çözümlenir olduğunuzu bilmenizi isterim.Devamlılık her zaman hatalar ve arızalar olsa bile müşteri memnuniyeti yönetimi adına mutlak süretle hizmet dönüşümü gerçekleşir.
Mutlu akşam dileklerimizle,
iyi forumlar


Mesajı Yazan: devrimb77
Mesaj Tarihi: 06-Temmuz-11 Saat 23:38
ilk kez dsmarttan yanıt aldığım için mutluyum!
bakın size biraz ayrıntı vereyim:
1) 2011 mart ayında 2 yıllık kampanya sürem doldu. ve bu kampanyadan çıkmak istedim. ama başta sözleşmemi bulamadım. aradım dsmartı, martta değil mayısta bittiğini söylediler. ilk sorun burada. sonradan buldum sözleşmeyi. neden böyle bir kandırmaya ihtiyaç duyuldu ki. o anda o kampanya bitseydi başka bir kampanyaya katılmayı düşünüyordum oysa...
2) 9 mayısta bittiği bilgisi üzerinden 9 mayısta aradım. iptal başvurumun alındığını, 2 gün içinde bana dönülüp iptal işleminin gerçekleşeceği söylendi. 2, 3, 4 gün geçti. aradım tekrar tekrar. dönülmedi. nihayet 15 mayısta dönüldü ve iptal başvurumun kabul edildiği, mayıs sonunda kapatılacağı söylendi. marttan mayıs sonuna...
3) interneti kapattırmak için ayrı bir başvuru yapmam gerekip gerekmediğini sordum, gerekmediği söylendi. bu durumda mayıs sonunda internetin de kapanması gerekirdi değil mi?! oysa internet 13 haziranda kapatılmış ve şimdi benden 1-13 haziran internet faturası talep ediliyor!
4) müşteri hizmetlerini defalarca aradım. (yaklaşık 20 kez) her seferinde yaklaşık yarım saat bekleyip hala bir müşteri hizmetleri yetkilisine bağlanamadan kapattım telefonu. hem telefon faturam açısından hem de kanser riski nedeniyle artık aramayacağım. yani müşteri hizmetleri ile görüşüp sorunu çözemedim maalesef. o nedenle bu foruma üye oldum.
5) müşteri memnuniyeti açısından mutlaka dönüldüğü de ortada. hadi telefonla bağlanamadım. dsmartın web sitesi üzerinden gönderdiğim mesajlara niye dönülmedi??? hemen her gün 1 mesaj gönderdim, size en kısa sürede dönülecektir otomatik mesajı dışında hiçbir dönüş gerçekleşmedi.
6) web siteniz, telefonlarınız ve korkarım ki bu forumunuz da yetkili, sorun çözücü değil. her başvurduğum yer ya ilgilenmiyor ya da sorunumu çzömede yetkili olmadığını söylüyor. bu mu sizin müşteri memnuniyetiniz?! bu mu sizin kurumsallığınız! gerçekten "yetkili" birine ulaşamayacak mıyım ben???!!!


-------------
DEVRİM


Mesajı Yazan: devrimb77
Mesaj Tarihi: 07-Temmuz-11 Saat 00:47
yanıtınızı aldıktan sonra önerinizi dikkate alarak smartonline'a girip baktım. sözleşme tarihimle aynı bilgiler mevcut. aktivasyon tarihim 27 mart 2009, son kullanma tarihi de 27 mart 2011 olarak görünüyor. sayfayı epey inceledim. sonrasında ne kadar kullandığıma, bana veri aktarımının olup olmadığına dair bir bilgi bulamadım. lütfen nereden bakabileceğimi belirtin. çünkü haziran ayı başında -istemediğim halde- kampanyalı kanalların ve internetin açık olduğunun farkındaydım. defalarca kapatın diye aradım. her neyse. ama haziranın ilk günleriydi sadece. sonrasında hemen kapandı kanallar. interneti de artık kontrol etmedim. başka internet kullanıyordum artık çünkü. ama bana 1-13 haziran arasının faturası gelmiş. bu tarihin nereden çıktığını da öğrenmek istiyorum...

-------------
DEVRİM


Mesajı Yazan: BaBa RüsteM
Mesaj Tarihi: 07-Temmuz-11 Saat 00:59
forumda sorunlar tartışılır ama sonuç ancak kuruma ait olarak biliyorum.Yani forum admini bu konuda sizi her zaman mh lere yönlendirir. çünkü forum paylaşım yeridir.çözme noktası mh lerdir.

-------------
BAHTI YANIK


Mesajı Yazan: naz.h
Mesaj Tarihi: 14-Mayıs-12 Saat 21:47
d-smart+smile max paket üyesiyim. 5 aydır kullanıyorum ve ilk kurulumu yapılırken ikametgah değişikliği yapacağımı bir problem olup olmayacağını özellikle sordum.Sonuçta 24 ay taahhüte gireceğimden üzerine basa basa vurgulamama rağmen bir sorunla karşılaşmadan bunu yapabileceğimi söylediler. Şu anda değiştirmiş olduğum adresimde kurulum yapılamıyor,çanak antenim var fakat balkonumun ve evimin konumu açısından çanak sinyali almıyormuş.Çatıda yok,peki ben bu hizmeti kullanmayı ve ödemesini yapmayı taahhüt ederken kullanım şartları şeklinde bir bildirimde bulunulsaydı,ev doğuya baksın yok batıya baksın yada heryerden çekmez hanımefendi denseydi,ben 24 ayın altına imza atar mıydım. Şuan bana söyledikleri yapabileceğimiz birşey yok. ben bu hizmeti kullanmak istiyorum ve kullanamıyorum onlarda bunu kullanarak benden ödemeyi tahsil edecekler yada kalan 19 ay boyunca 59 tl kullanmadığım bir hizmeti ödemek zorunda kalacağım.

bu nasıl bir müşteri memnuniyeti,ki paket program olduğunu söylüyorlar,d-smartı arıyorum smile için yuvarlak cevaplar veriyorlar,smile arıyorum biz bilmeyiz smartı arayın diyorlar,bu nasıl bir kurumsallık. Artık gerçekten uğraşmaktan sıkıldım. D-SMART kesinlikle insanları kandırma ve kaliteli hizmet sunmadan parasını alma üzerine kurulmuş


Mesajı Yazan: umitbagdat
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-14 Saat 14:43
Dsmart hd plus cihazı ile birlikte 12 aylık full paket satın aldım. (teknosa dan) cihazım 2 ay sonra arıza yaptı toplamda 8 ay serviste kaldı. netice itibariyle yeni cihaz verildi ancak paketimin kullanım süresi dolmuştu. müşteri hizmetleri bu konuda hiç yardımcı olmadılar. En azından bi kaç aylık sinema paketi hediye edebilirlerdi. verdiğim 699 TL param haram olsun. zehir zıkkım olsun...


Mesajı Yazan: Nasa-Mehmet
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-14 Saat 22:39
Orjinalini yazan: umitbagdat

Dsmart hd plus cihazı ile birlikte 12 aylık full paket satın aldım. (teknosa dan) cihazım 2 ay sonra arıza yaptı toplamda 8 ay serviste kaldı. netice itibariyle yeni cihaz verildi ancak paketimin kullanım süresi dolmuştu. müşteri hizmetleri bu konuda hiç yardımcı olmadılar. En azından bi kaç aylık sinema paketi hediye edebilirlerdi. verdiğim 699 TL param haram olsun. zehir zıkkım olsun...
 
Öncelikle merhaba;
D-smart ailesine hoşgeldiniz.Katılımcılığınızı tüm konularda beklemekteyiz.
Clap
Verilerinizdeki bilgiler kayıt altında olup mobil ve hat iletişimindeki görüşmelerde yetersizlik olduğunu gözlemlemekteyim.esas olan burada sizin kutuyu aldığınız süreç içinde geçikmiş bir tablo gördük.Fakat Lojistik destek birimlerimiz olan D-smart teknik servislerinden destek alarak hizmet size mutlaka ama mutlaka ulaşmış olması gerekmektedir.Bu esnada paket seçeneğinizin bittiğini ifade ederken anlaşılabilir bir literatürde olmadığını bilmenizi isteriz. sözleşmeler genel olarak 24 ay ile tekamül bir miatla karar alınır.Hizmet akdinizdeki sürede gün yetersizliği yanlış bir uygulamadadır.
 
Hemen müşteri hizmetlerini arayarak Toplam kalite yönetimi adına müşteri memnuniyeti yönetimi çizgisinde hizmet sizinle bütünleşmiş olacaktır.D-smart ailesinde istediğiniz süreç size geri dönüşüm oluyor olmasıyla gelişen teknolojideki yerinizi alacaksınız.
Bu süreçte doğru uygulama yapmanız için D-smart noktalarından alacağınız destek ile hizmetteki güzelliklerin mutluluğunu beklemekteyiz.Forumdan bizleride bilgilendirerek diğer arkadaşlara çözümlemeli bir aşamada veri bütünlüğünü görmek üzere
iyi forumlar



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat